بسم الله الرحمن الرحیم
وبلاگ رسمی اقدس اکبرنژاد
شنبه 21 مرداد 1396برچسب:, :: 23:40 ::  نويسنده : اقدس اکبرنژاد

کابینه ی فسیلی رونمایی شد! علی برکت الله!

کابینه ای با میانگین سنی 60 سال ( بدون وزیر ارتباطات )، کابینه ای با قدمت تفکرات دوران شاهنشاهی ایران و دوران های ما قبل آن! و دوران های ما قبل تاریخ!

تفکری فسیلی! برای دنیای هسته ای امروز! ما اصلاً هسته ای نداریم که آدم های هسته ای و کابینه ای هسته ای هم داشته باشیم! یک روز قلب هسته ای مان را با دست خودمان، در خانه ی خودمان، در مقابل چشمان خودمان و چشمان دنیا نابود کردیم!

حالا آنها باید جایگزینی برای همه ی آن چیزهایی که از ما گرفته اند پیدا کنند. اول، آدم هایی جایگزین آدم های انقلابیمان! تفکری جایگزین تفکر انقلابیمان! و بعد کابینه ای جایگزین یک کابینه ی انقلابی! این آدم ها باید مثل همان آدم های دوران شاه باشند! آدم های فسیلی! با تفکرات فسیلی! همانهایی که چهل سال تلاششان جز پر کردن جیب و شکمشان نبود و خروجی شان همین وضع موجود است! و عجیب تر این که همین هایی که در جوانی نتوانستند کاری کنند، حالا در پیری، عصا به دست، با چشمانی کم سو، گوش هایی سنگین، و پیکری که در زیر خروارها قرار داد خائنانه کمر خم کرده اند، می خواهند نجات بخش جامعه ی انقلابی و اسلامی ما باشند! فکر کن که حالا یک جوان هم در بین آنها پیدا شود! چه می شود؟! چه حادثه ای اتفاق خواهد افتاد؟! این وضع موجود جامعه ای است که هزاران شهید داده و صد ها مسؤل آن در پیشگاه خداوند و شهدا و همین ملت به خداوند سوگند یاد کرده اند! سوگند یاد کرده اند که عدالت، این عزیز ترین واژه ی هستی را عملی کنند! عدالتی که پیامبران به خاطر تحقق آن آمدند!

این همه ژنرال های فسیلی که از فتح الفتوح اقتصاد اسلامی و جامعه ی اسلامی ناکام برگشته اند، حالا می خواهند چهل سال پس از انقلاب با پیکری فرسوده و ناتوان چه شق القمری انجام دهند؟!

ژنرال های فسیلی، چهل سال پس از انقلاب، تازه رسیده اند به نقطه ی صفر! یعنی آغاز انقلاب! یعنی نظام شاهنشاهی! و شاه بازی! و هزینه های چندین هزار میلیاردتومانی، آن هم فقط برای گرفتن عکس های یادگاری و از انزوا درآمدن ایران! و خالی کردن عقده های خود کم بینی و جبران احساس های حقارت خودشان! والا آن را که عیان است چه حاجت به بیان است! ریختن بیت المال و حق مردم مظلوم و فقیر در شکم رؤسای دولت ها و دعوت شدگان به بهانه ی در آوردن ایران از انزوا چه مفهومی دارد؟! مگر شما نمی گویید ایران مقتدر است؟ کشور مقتدر که در انزوا نمی ماند! با خوردن حق مردم پای سفره ها و میزهای رنگین که انقلاب از انزوا در نمی آید! برای انقلابی ماندن باید انقلابی جانفشانی کرد. دولت هایی که چهل سال پس از انقلاب نتوانسته اند و یا نخواسته اند که وزرای جوان و زنده و فعال و پویا تربیت کنند، همان هایی هستند که تلاش کرده اند حتی بعد از مرگشان هم همان تفکرات فسیلیشان مادام العمر برسر مردم باقی بماند! و هیچ آدمی پیدا نشود به آن ژن های برتری که آنها بدان دست یافته اند برسند!!! و هیچ آدمی تربیت نشود که جای مرده ها را بگیرد! و هنوز هم تفکرات آنها رابا زور از قبرهاشان بیرون می کشند و برای ملت و بخصوص جوانان الگو می کنند! و این بدان معناست که ژن های برتری که در آغاز انقلاب و به برکت خون شهیدان، ناگهان در وجود این آقایان مسؤل به ظهور رسیدند و درخشیدند، همچنان همه ی جوامع دنیا را از پرتو خویش منور و بهره مند ساخته اند و می سازند! آنچنان که نسل سرگردان و آواره ی امروز، یعنی نسل چهل سال پس از انقلاب با ژن های بی خاصیت و بی هویت هرگز لیاقت پست های کلیدی را در وزارت خانه ها و بخصوص وزارت خانه های کلیدی مثل وزارت نفت و... پیدا نکرده اند! این است که این نسل چهل سال تمام است که مدهوش خدمات بی پیرایه و بی پایان این برگزیدگان تاریخ ونسل برتر تاریخ با ژن های برتر هستند! آنهایی که امروز باید در موزه ها پیدایشان کرد و یادشان کرد هنوز هم ما را دلبسته و شیفته و مفتون خدمات بی دریغ خودشان کرده اند! آن موزه نشینان و فسیلیان با حقوق های نجومی و میلیاردی! که حاصل تلاش آنها خوابیدن هزاران کارخانه ی تولیدی و ظهور نسل جدید گور خوابها، کارتن خوابها، گسترش روستاهای مخروبه، فقر، فساد، فحشا، اعتیاد، پیدایش شکاف های طبقاتی عمیق و... است!



موضوع مطلب : <-CategoryName->
درباره وبلاگ
اقدس اکبرنژاد

با سلام به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
rss feed

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 216
بازدید ماه : 216
بازدید کل : 259238
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 121
تعداد آنلاین : 1

Alternative content